Uthyrare/Bostadsinformatör, heltid

Arbetsuppgifter

Arbetsuppgifterna är varierande men består till stor del av förmedling av hyreslägenheter, studentbostäder och hantering av Tomt-och Småhuskön. Det kan därför förekomma visningar, presentationer eller andra liknande arbetsuppgifter.
Andra arbetsuppgifter är att ge information om Västerås bostadsmarknad via telefon, mejl, sociala medier och i vår bobutik. 
Eftersom vi är ett mindre företag kommer ditt arbete att märkas och du kommer ha stora möjligheter att vara med och påverka verksamheten.

Kvalifikationer

Vi söker dig som vill ta ansvar för en del av verksamheten och du behöver därför vara ansvarsfull, noggrann och ha en utpräglad känsla för service och kundvård. Vi värdesätter personliga egenskaper såsom en positiv grundsyn och framåtanda. Har du dessutom erfarenhet från uthyrning/förmedling är det ett plus.
Vi förutsätter att du behärskar engelska och svenska i både tal och skrift. Du bör ha god lokalkännedom och intresse för bostäder och vad som händer på bostadsmarknaden i Västerås. Vi ser gärna att du har högskoleutbildning och att du gillar att jobba med sociala medier. 

Varaktighet

Tjänsten är tillsvidare på heltid med start så snart som möjligt enligt överenskommelse.

Ansökan skickas till

Är du intresserad? Skriv några rader om dig själv och mejla till oss tillsammans med ditt CV. Sök så snart som möjligt. Intervjuer och urval sker löpande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och tjänsten kan därför tillsättas snabbt.

Mejla din ansökan till:
Linda.Dahlgren@bostadvasteras.se

Sista ansökningsdag

Intervjuer och urval sker löpande, sök därför så snart som möjligt.