Mäklarassistent/säljkoordinator deltid

 

Bostad Västerås fastighetsförmedling har sedan 2015 arbetat med kundens önskemål och intresse i främsta rummet. För oss handlar det inte bara om att förmedla en bostad, utan också om att hjälpa våra kunder till deras livs bästa affär.

Tjänsten

Som mäklarassistent/säljkoordinator har du en viktig funktion på vårt kontor. Du kommer fungera som mäklarens högra hand och arbeta med alla administrativa uppgifter i ett försäljningsuppdrag. Du förbereder det administrativa inför, under och efter försäljning. Det innebär allt från att administrera förmedlingsuppdrag, lägga upp uppdraget i mäklarsystemet till att ibland genomföra tillträdet med kunderna. Alla typer av kontorsgöromål, inköp, marknadsföring och uppdatering av våra sociala kanaler finns också bland arbetsuppgifterna. 

Vem söker vi

För att passa för tjänsten tror vi att du gillar att möta nya människor och har ett intresse av att arbeta i en försäljningsorienterad miljö. Vi ser att du är en noggrann och strukturerad person som gillar ett högt tempo. För att passa in på vårt kontor är du initiativtagande, självgående och handelskraftig.

Vi erbjuder dig en varierad tjänst där ingen dag är den andra lik och du kan ena stunden skicka iväg en beställning på ett prospekt eller annons, till att uppdatera företagets sociala medier, bildredigera, förbereda inför intag eller hjälpa till ute på en visning.

Krav

Kravet för denna tjänst är att du talar och skriver på flytande svenska samt har administrativ erfarenhet. Vi ser gärna att du har en bakgrund som mäklarassistent eller liknande uppdrag.

Denna tjänst är ett vikariat och till en början på deltid 50 % och gäller t.o.m. 30 november 2023.

Tillträde enligt överenskommelse.

Är du en del av vårt framtida team?

Om du känner igen dig i vår beskrivning vill vi gärna att du tar kontakt med oss så snart som möjligt. Vi rekryterar löpande och platsen kan tillsättas mycket snabbt.

Ansökan skickar du till linda.dahlgren@bostadvasteras.se
Bifoga ditt CV och personliga brev.